Alleen voor de retailers
Om een klant te kunnen voorzien van echt onafhankelijk advies is het in onze beleving noodzakelijk om kleur te bekennen. In 2001 legden wij onze dubbele (makelaars)pet in de kast, wat destijds het nodige stof deed opwaaien. We kozen ervoor om het spel van de bedrijfsmakelaar goed te begrijpen en vergaande kennis van de verschillende markten op te doen, maar om die kennis alléén voor de retailer in te zetten.
We bewegen mee
De kracht van Vastgoed Intervisie schuilt in het feit dat we mee kunnen bewegen met de fase waarin de klant en de winkelmarkt zich bevindt. We staan altijd voor de klant klaar en leveren maatwerk. Met toewijding gaan we voor het hoogst haalbare resultaat. In goede en slechte tijden.
Een aantal van onze klanten
-
-
-
-
-
-
-
-
Trots!
Wij zijn trots op ons mooie en zeer diverse klantportfolio. Van oudsher sterk verankerd in de supermarkt- en kledingbranche, maar door de jaren heen hebben we ons netwerk flink weten te verbreden en staan we retailers bij op alle type locaties, horeca, perifeer, foodhallen en de verschillende type winkelcentra. Door de opbouw van onze formule zijn we in staat om elke retailer, keten of zelfstandig, te voorzien van het juiste advies en altijd op maat.
Een zelfstandig ondernemer is ons net zo lief en mag rekenen op een gelijkwaardig advies ten opzichte van de vele ketens die wij vertegenwoordigen. Daar staan we voor en bewijzen het iedere keer.
Wij zijn trots op de klanten die wij mogen bedienen, iedere dag weer. Niet alleen in Nederland, maar ook in België.
In de markt staan we nog altijd bekend om onze specialisatie op het gebied van de huurprijsherziening, maar dat beeld is behoorlijk achterhaald. Al sinds jaar en dag bieden we een totaalpakket waarbij “volledige ontzorging” de sleutelwoorden zijn. We verdiepen ons altijd in de bedrijfsvoering van onze klant, denken graag mee en stemmen onze strategie daarop af. Alleen dan bereik je het maximale nut van een winkellocatie.
Wij kijken dan ook anders naar de waardering van winkelvastgoed. Het waarderen van stenen is leuk, echter dient de waarde wat ons betreft veel meer te worden bepaald op basis van hetgeen een retailer op de bewuste plek nog aan omzet weet te genereren. Bijvoorbeeld de komst van online heeft een blijvend effect op het verdienmodel van een retailer dat nemen we mee in de onderhandeling voor een verantwoorde huurprijs en looptijd.