Only for Men opent zijn achttiende winkel in winkelcentrum Makado Beek. In korte tijd is dit de derde grote naam die winkelcentrum Makado mag verwelkomen. De modeformule die zich richt op mannen opent in oktober haar deuren voor het winkelend publiek met een winkel van 1.000 vierkante meter.
De Only for Men vestiging in winkelcentrum Makado Beek, een belegging van het Achmea Dutch Retail Property Fund, wordt ingericht volgens het nieuwste concept van deze stoere retailformule. In dit totaalconcept van Only for Men is naast mode en lifestyle ook aandacht voor schoenen, accessoires en persoonlijke verzorging. Gemak, service en een sterke prijs- kwaliteitverhouding spelen de hoofdrol. Daarnaast kan het winkelend publiek rekenen op een team van gespecialiseerde modeadviseurs en diverse evenementen in de winkel. De nieuwe Only for Men-formule is erop gericht de consument in één keer te laten slagen.
“Syntrus Achmea is trots op deze nieuwe invulling van Makado Beek”, zegt Linda van Son, senior assetmanager retail Syntrus Achmea Real Estate & Finance. “Zeker in deze moeilijke tijd waarin retailers voor behoorlijke uitdagingen staan, is het mooi dat Only for Men met deze nieuwe vestiging vertrouwen in de toekomst laat zien. Daarnaast bevestigt dit voor ons de sterke marktpositie van winkelcentrum Makado.”
De komst van Only for Men is mede tot stand gekomen door een intensieve samenwerking met Sweco Vastgoedmanagement, beheerder van het winkelcentrum, 3W Real Estate en Vastgoedintervisie.
Bron: Vastgoed Journaal – Kimberly Camu